Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Implementering af organisatoriske forandringsprocesser : - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen. / Pedersen, Annette.

In: Tidsskriftet Læring og Medier (LOM), No. 7/8, 12.2012.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Pedersen, A 2012, 'Implementering af organisatoriske forandringsprocesser: - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen', Tidsskriftet Læring og Medier (LOM), no. 7/8. <http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/lom/article/view/5412>

APA

Pedersen, A. (2012). Implementering af organisatoriske forandringsprocesser: - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen. Tidsskriftet Læring og Medier (LOM), (7/8). http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/lom/article/view/5412

Vancouver

Pedersen A. Implementering af organisatoriske forandringsprocesser: - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen. Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 2012 Dec;(7/8).

Author

Pedersen, Annette. / Implementering af organisatoriske forandringsprocesser : - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen. In: Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 2012 ; No. 7/8.

Bibtex

@article{d0508a4813e04a878ba6b7b305a091dd,
title = "Implementering af organisatoriske forandringsprocesser: - ved indf{\o}relse af elektronisk aflevering og eksamen",
abstract = "Denne artikel opstiller ti gode r{\aa}d om det organistoriske arbejde med forandringsprocesser ved indf{\o}relse af e-aflevering ud fra erfaringer fra Det Humanistiske Fakultet ved K{\o}benhavns Universitet, hvor et stort projekt er i gang for at indf{\o}re elektronisk aflevering af de studerendes opgaver. De gode r{\aa}d er eksemplificeret med erfaringer fra det igangv{\ae}rende projekt.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, E-l{\ae}ring, Digitalisering, Forandringsproceser",
author = "Annette Pedersen",
year = "2012",
month = dec,
language = "Dansk",
journal = "L{\ae}ring og Medier",
issn = "1903-248X",
publisher = "Statsbiblioteket",
number = "7/8",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Implementering af organisatoriske forandringsprocesser

T2 - - ved indførelse af elektronisk aflevering og eksamen

AU - Pedersen, Annette

PY - 2012/12

Y1 - 2012/12

N2 - Denne artikel opstiller ti gode råd om det organistoriske arbejde med forandringsprocesser ved indførelse af e-aflevering ud fra erfaringer fra Det Humanistiske Fakultet ved Københavns Universitet, hvor et stort projekt er i gang for at indføre elektronisk aflevering af de studerendes opgaver. De gode råd er eksemplificeret med erfaringer fra det igangværende projekt.

AB - Denne artikel opstiller ti gode råd om det organistoriske arbejde med forandringsprocesser ved indførelse af e-aflevering ud fra erfaringer fra Det Humanistiske Fakultet ved Københavns Universitet, hvor et stort projekt er i gang for at indføre elektronisk aflevering af de studerendes opgaver. De gode råd er eksemplificeret med erfaringer fra det igangværende projekt.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - E-læring