Læringsorienterede kursusdesign: En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer

Research output: Book/ReportBookEducation

Standard

Læringsorienterede kursusdesign : En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer. / Skov, Signe.

Samfundslitteratur, 2015.

Research output: Book/ReportBookEducation

Harvard

Skov, S 2015, Læringsorienterede kursusdesign: En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer. Samfundslitteratur.

APA

Skov, S. (2015). Læringsorienterede kursusdesign: En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer. Samfundslitteratur.

Vancouver

Skov S. Læringsorienterede kursusdesign: En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer. Samfundslitteratur, 2015.

Author

Skov, Signe. / Læringsorienterede kursusdesign : En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer. Samfundslitteratur, 2015.

Bibtex

@book{864e165038c04c188a9fc060cb6777a4,
title = "L{\ae}ringsorienterede kursusdesign: En h{\aa}ndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille l{\ae}ringsm{\aa}l og v{\ae}lge undervisnings- og eksamensformer",
author = "Signe Skov",
year = "2015",
language = "Dansk",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Læringsorienterede kursusdesign

T2 - En håndbog for undervisere, studieledere og uddannelsesledere der skal opstille læringsmål og vælge undervisnings- og eksamensformer

AU - Skov, Signe

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Bog

BT - Læringsorienterede kursusdesign

PB - Samfundslitteratur

ER -

ID: 371025433